بی بی عزیز ما

در انتظار غربال اول- سونو و دیدن روی ماه تو

1396/10/16 10:03
نویسنده : مامان تداعی
180 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بی بی قشنگ مامانی. خوبی خوشگلم.

امروز دل تو دلم نیست عزیزدلمممم. فدات بشه مامی. دیشب مامی تا ساعت 3 صبح از ذوق خوابش نبرد و ساعت 6 هم بیدار شد که بیاد سرکار. آخه امروز قراره بریم پیش عمو فریور که تو را ببینه و خوشگلی هاتو به مامی و ددی نشون بده. وای که چقدر ذوق داریم. امروز 12 هفته  1 روزته خوشگل مامی. اول قرار بود شنبه دیگه بریم ولی اونموقع میشد 13 هفته و 1 روز و منشی مهربون خاله محبوبه گفت ممکنه زودتر از وقتت رشد کرده باشی و دیر بشه... برای همین دیگه نمیدونی مامی با چه ماجراهایی وقت عمو فریور را جور کرد.

انقد زنگ زد تا بالاخره وقت دادن. خداراشکر

انشالله همه چی بی بی خوشگلم خوب باشه تا خیال مامی و ددی راحت بشه

انشالله اگه عمو فریور جنسیت ات هم بگه دیگه باید بریم تو فکر جشن تعیین جنسیت خوشگل مامی

خودمو دارم سرگرم میکنم که فقط بگذره و ساعت بشه 11:45 تا برم دنبال ددی و از اونجا برمپیم سونو و بعدش ازنیلو.

دوستت دارم عزیززززززززدلم. وول خوردناتو حس میکنم وقتی حباب میزنی.

فقط مامی چند روزه شدید کمر درد داره ولی فدای ی تار موت قشنگم/

انشالله فردا هم جواب آزمایش غربال را زود بدن تا باهم بریم پیش خاله محبوبه و خیالمون راحت بشه. دوستت دارم مامی

زیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)